Klantenservice
Retouren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgave van reden te annuleren. U kunt gebruik maken van dit herroepingsrecht door ons per email (info@houthandeltilburg.nl) hiervan in kennis te stellen. Daarna heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U dient het product met alle geleverde toebehoren en zover als redelijkerwijs mogelijk is in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. De kosten van het retour sturen van uw adres naar onze webwinkel zijn voor uw eigen rekening. U krijgt daarna binnen 14 dagen het volledige orderbedrag inclusief de initieel aan ons betaalde verzendkosten van ons teruggestort, mits het product reeds in goede orde door ons ontvangen is. Uitgesloten van dit recht zijn producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt. Deze artikelen nemen wij niet retour.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@houthandeltilburg.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geruild.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Heeft u een klacht over Houthandel Tilburg of één van de producten dan lossen we dat graag snel met u op. Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail, info@houthandeltilburg.nl. Houthandel Tilburg zal indien mogelijk de klacht binnen 14 dagen in behandeling nemen, indien dit niet mogelijk is ontvangt u binnen deze termijn een ontvangstbevestiging.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.